Me & Shaklee-Part 2

Time goes on..aku pun mengandungkan Hadif..masa ni penyakit LEMAU aku dtg balik...balik jer terlungkup..consider jugaklah tempat keje aku skrg,,dok dlm lab yg penuh dgn mcm2 solvent & chemical..dr yg gambo tengkorak  sampailah ker carcinogenic..nak buat cam mana..aku yg pilih & suka keje ni :))

Aku start consume Shaklee semula setelah lama cuti...hehehe..masih jugak ON & OFF..tp lebih istiqamah hinggalah Hadif lahir dan umo nyer 6 bln skrg..tp aku tak kecoh2 pun pasal consume shaklee ni..sampailah ntah satu ari terbuka citer masa kat surau..rupa2 nya ada kawan yg teringin nak mkn shaklee tp tak berani beli online!


Aku pun jd HERO..tlg belikan!hehehe..dan hinggalah ke hari ni..aku pun sedar tak sedar..langkah bersama Shaklee bertambah erat..dah jd ahli & promote pd kwn2 plak..kalau nak pentingkan UNTUNG..xdelah untung mana biz ni..FULL PACK pun jual harga ahli..


Ikhlasnya..aku cuma nak berKONGSI dengan kwn2...selebihnya..kalau inilah pintu rezeki dr Allah..aku akan usaha sedaya yg ada...Kerana ingin berKONGSI jugalah lahirnya diarisihat...sikit2 kenalah blajo jd BLOGGER :)))


Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Labels: , ,