Tak gemuk...berisi jer

Sapa tak nak kurus? Semua orang memandang...Cantik Adalah Kurus! Kurus adalah Cantik! Aku pun teringin nak kurus tapi tak sanggup pulak usaha nak KURUS. Ingat senang ker nak control nafsu makan ni..lebih-lebih lagi perut yang lapar selalu. Dah control makan manalah larat nak exercise!hehehe...Last2 maintain jer lah TAK Kurus.
Seingat-ingat aku,gambar terakhir yang aku kurus masa aku darjah 1. Tengok muka pun tahu kan...hehehe


Lepas ni..aku tak pernah merasa kurus lagi..Gemuk gedempol tu tidaklah cuma agak berisi kata orang. Berat paling tinggi boleh dicapai adalah 67kg. Bila mengandung naik jadi 80kg...Boleh dimaafkan kan?
Nak jadi cerita..baru baru ni ramai yang kata aku makin susut..taklah kurus!Cuma susut...apa RAHSIA?


Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. Jangan tunggu lagi!!

Labels: ,