Pengedar Sah Shaklee


Terima kasih pada yang sudi singgah di blog saya masih serba kekurangan ni. Masih banyak yang perlu diperbaiki atas niat awal ingin berkongsi secebis ilmu dan pengalaman yang ada.Yang baik jadi tauladan ..yang buruk jadi sempadan

Kalau tiada kerana tali
Tiada dapat kutarik guni
Kalau tidak kerana Shaklee
Tidak mungkin saya di sini

 
Untuk pengetahuan semua, saya adalah pengedar sah Shaklee di Bandar Baru Salak Tinggi,  tetapi tidak terhad disini sahaja, kerana pelanggan saya juga datang dari seluruh Malaysia. Penghantaran barang2 adalah melalui perkhidmatan GDex,Poslaju atau pun Citylink ke seluruh Malaysia.Bagi mereka yang berada di Sepang, Nilai, Putrajaya,Bandar Baru Bangi serta  yang berhampiran boleh juga membuat pembelian secara C.O.D.

Di sini,saya cuba kongsikan segala ilmu yang ada, moga dapat kita manfaatkan bersama. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya sama ada melalui sms ataupun email. InsyaAllah akan saya usahakan segala yang termampu.

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. 
FREE consultation... Jangan tunggu lagi!!