Bonus Kakitangan Awam 2011

Alhamdulillah...bonus dah masuk. Bagi org yang gajinya di gred Q17 macam saya ni...sangatlah bermakna bila dapat bonus di hujung tahun. Walaupun jumlahnya cuma 3 angka,Allah sajalah yang tahu betapa besarnya nilai WANG itu.

RM500 itu lah untuk persediaan sekolah anak-anak tahun hadapan, belanja pergi dan balik kampung. Ambil sedikit untuk bawa anak-anak makan kat kedai. Budak-budak pun pandai minta sekali2 makan luar walaupun mak nya memang masak sedap!hehehe. Tak sempat nak budget untuk diri sendiri. Teringin juga nak beli kasut,beg atau baju baru. Tapi..'taste' sangatlah tinggi. Last2 apa pun takde :)



Sejak kenal Shaklee, saya sanggup menghabiskan duit untuk beli suplemen. Saya tak mahu hanya jadi 'penjual' tapi lebih suka makan & rasa sendiri manfaatnya. Saya akan terus ingat asal 'sejarah' saya bersama Shaklee adalah untuk membantu kawan-kawan beli suplemen & berkongsi kebaikannya. Dari situ, barulah saya mula menapak dan terus menapak hingga hari ni.

Dengan Shaklee, saya dapat bonus di tengah2 bulan. Alhamdulillah sejak November lepas saya dah mampu dapat 3 angka. Angka yang kecil berbanding pengedar Shaklee lain. Tapi,ada ke sapa2 saja bagi RM100 sebulan?

Kalau ada antara berminat,boleh hubungi saya. Tak perlu modal besar dan ada kalanya memang tak perlu MODAL langsung!

Yang penting minat, ikhlas dan sandarkan doa pada Allah. Ada usaha insyaAllah kita berjaya :)

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. 
FREE consultation... Jangan tunggu lagi!!

Labels: