Travel With EBM

EBM adalah singkatan kepada Expressed Breast Milk...Ibu2 yang menyusukan anak dan bekerja pastinya tak rasa janggal dengan istilah begini.
Zaman sekarang ni tak jadi hal sudah. Dua tahun lepas..bila pi kursus intensif kat USM..Izan buang macam tu jer susu yang di pam. Macam-macam rasa dalam kepala ni.. Malu ada,segan ada..cammanalah aku nak buat dengan 'susu' ni.
Alhamdulillah,tahun ni rasa 'bangga' pun ada sebab Izan berjaya juga bawa pulang 'hasil' selama 2 minggu kat USM.

Bekas Polistirena yang Izan guna
Nak tau apa TIPS nya ?
Apa yang Izan nak kongsikan di sini hanyalah,apa pun yang terjadi..kita kena fikir POSITIF...setiap kesusahan pasti ada KESEMPATAN...Kalu rasa tak mampu buat sesuatu..MINTA  BANTUAN kawan-kawan. DOA dan doa..InsyaAllah dipermudahkan segala urusan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease  

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. FREE consultation... Jangan tunggu lagi!!

Labels: