Set Penyusuan mana sesuai untuk saya ?

Hari ni kita buat entry ringkas saja yer!
Ramai yang whatsapp,sms & email set penyusuan mana yang sesuai untuk mereka.
Sebenarnya, tidak ada jawapan khas untuk persoalan anda itu.
Jika anda mahu membeli set penyusuan, sila maklumkan dahulu beberapa perkara yang saya perlukan agar saya dapat membantu anda memiliki set penyusuan yang sesuai dengan kes dan budget anda.
Paling utama adalah umur bayi dan jika anda atau bayi alami sebarang masalah penyusuan seperti
Saya bukanlah seorang kaunselor laktasi, tapi sedikit pengalaman dan ilmu yang ada harap dapat dimanfaatkan bersama.
Harapan saya anda akan berpuas hati dengan perkongsian daripada saya :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease  

Ingin mencuba produk Shaklee? Email izan di i_izan@yahoo.com atau sms 012-2767170. FREE consultation... Jangan tunggu lagi!!

Labels: ,