Shaklee di Gunung Stong bersama DiariSihat.com ..Day 1

Kali ni ada entry khas daripada penulis jemputan@abang sayang yang baru turun gunung minggu lepas. Kita tengok apa cerita dia kat sana.

Alkisahnyaaaaa.........

Setelah bertahun dicabar oleh seorang rakan...akhirnya pada 11 april 2014 aku menyahutnya...ke mana?..
dabong
Gunung Stong,Kelantan
sebab tak pernah mendaki,pelbagai pertanyaan terlintas....
boleh ke aku panjat gunung? mampukah aku? 
dalam ya tak ya 
barang-barang semua pun dah siap sedia termasuk ubat-ubatan 
( dah dilantik sebagai medic )

beg panjat gunung

11 April 2014,9.00 mlm
Naik keretapi dari Kajang ke Dabong,Kelantan...
dalam keretapi tak perlulah nak cerita ….



Dah malam..mata pun mengantuk....apa lagi...ZzZzZz..

bersambung di hari kedua di Dabong

Ingin mencuba produk Shaklee? 
Email : i_izan@yahoo.com 
Sms/whatsapp : 012-2767170. 
 ID shaklee: 852405