Pengedar Sah Shaklee di Putrajaya

Hari ni izan perkenalkan seorang lagi ahli keluarga "Shaklee Hikmah" di Presint 14 dan Presint 15 Putrajaya, Nur Rashidah Binti Nasiron. Biasa izan panggil dia "Shidah'" saja. Sebenarnya dia ni jiran satu jalan kat rumah tapi kerja di Putrajaya. Anak-anak pun bersekolah di Presint 14 Putrajaya. Shidah ni baru berumur 31 tahun dan mempunyai 3 orang cahaya mata. Walaupun bertugas di Jabatan Perangkaan Malaysia, pejabat Shidah terletak di Wisma Minlon, Desa Serdang. Kalau waktu pejabat, sapa-sapa yang berdekatan boleh lah jumpa dia terus di pejabat. Waktu pagi dan petang pula Shidah pergi balik melalui Putrajaya untuk urusan sekolah anak-anak.

Shidah mula menggunakan produk Shaklee ketika waktu berpantang anak yang ketiga. Tujuan asal untuk menambahkan susu badan. Lama kelamaan, suami juga turut mengambil produk Shaklee. 
shaklee putrajaya
No. Tel : 019-2469010
Apa kata Shidah tentang Shaklee ;
Alhamdulillah, misi saya untuk menyusukan anak secara eksklusif selama 6 bulan berjaya dan walaupun anak saya sudah berumur setahun tiga bulan, saya masih mampu menyusukan dengan susu badan. Memang terasa badan segar dan bertenaga walaupun seharian penat bekerja, mengurus anak dan rumahtangga, memerah susu, dan sebagainya.
Setelah setahun menggunakan produk Shaklee baru terbuka hati untuk menjadi ahli. Saya memilih Shaklee kerana ianya mesra alam,semulajadi dan halal.
Matlamat utama saya adalah untuk berkongsi kebaikan produk ini dengan keluarga, rakan dan semua orang supaya semuanya mendapat manfaat seperti apa yang telah saya alami. Selain itu, saya juga mahu menjana pendapatan sampingan manalah tahu suatu hari nanti saya juga dapat mencapai 'financial freedom' dan dapat menjadi suri rumah sepenuh masa. 
Anda yang berdekatan bolehlah hubungi Shidah kalau nak dapatkan info atau pembelian produk Shaklee. Salam Hikmahhhhhhh !!!!!

Ingin mencuba produk Shaklee? 
Nak join biz Shaklee ? 
sms/whatsapp/call : izan 012-2767170 
email : diarisihat@gmail.com

Labels: